Διαγωνισμός Αρχαίων Ελληνικών
Α2 εναντίον Α5 ή Α5 εναντίον Α2
Οι νικητές θα γλιτώσουν το επαναληπτικό διαγώνισμα μετά το Πάσχα
Οι νικημένοι θα κεράσουν τους νικητές παγωτά
και όλοι μαζί θα φάμε σοκολατένια αυγά!!
Παρασκευή 3/4/2015 2η ώρα
Ευχαριστούμε την κα Λεφάκη που μας παραχώρησε την ώρα της για τις ανάγκες του διαγωνισμού



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου